השתלות דם טבורי


השתלות דם טבורי

תאי גזע מדם טבורי נחשבים כבעלי תכונות יחודיות ומהווים מקור טוב להשתלות. בשל התכונות הטובות של תאי גזע "צעירים" הנאספים מדם טבורי שהנם תאים ראשוניים, ניתן לבצע השתלה של דם טבורי גם כאשר התאים הם בהתאמה חלקית למושתל.

מספר רב של מחלות, בינהן מחלות גנטיות וממאירות, ניתנות לטיפול באמצעות תאי גזע מדם טבורי.
איסוף ושמירת דם טבורי תאפשר במקרה הצורך חו"ח זמינות ונגישות לדגימת תאי גזע בעבור בני המשפחה במידה ותמצא התאמה ויוחלט על ידי הצוות הרפואי לבצע את ההשתלה מן התאים שנשמרו (ההתאמה לאדם שבלידתו נאספו הנה מלאה וכן קיימת סבירות של לפחות 25% להתאמה להורים ולאחים/יות).
תאי גזע מדם טבורי הנם בעלי יכולת התחדשות גבוהה, ויכולים לשמש גם בטיפולים מתקדמים המצויים כיום בחזית המחקר הרפואי (Cellular Therapy ).
כבר היום ניתן להסתייע בהשתלת תאי גזע ממקור דם טבורי בלמעלה מ 70 מחלות, בינהן סוגים שונים של לוקמיה, אנמיה, מחלות לב ועוד.
מחקר תאי גזע מעסיק היום את טובי המדענים בעולם במטרה לשפר את יכולת הריפוי והטיפול באמצעות תאים מופלאים אלה. בין יתר המחלות שבהן ניתן למצוא מחקרים מתקדמים בתאי גזע ניתן למנות מחלות כגון אלצהיימר, סוכרת. כמו כן, כבר היום קיימים מחקרים העוסקים ביצירה מחודשת וצמיחה של רקמות שונות כגון כלי דם, רקמות עצם וסחוס, רקמת כבד ועוד זאת במטרה לסייע לגוף להתגבר על מחלות ניווניות שונות.

שמירת דם טבורי יכולה להתגלות כמצילת חיים בעתיד עבור המשפחה, יתרונותיהם של תאי גזע מדם טבורי הנם רבים, ולפיכך ראוי לשקול בכובד ראש את סוגיה זו.


x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

נגישות העסק

העסק מונגש לבעלי מוגבלויות, כולל מעליות ומעברים עם עבירות לכיסא גלגלים, וחניה לנכים.

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.